1.
Unde se fabrică cărucioarele Anex?
Toate cărucioarele Anex se fabrică în Polonia.
2.
Ce materiale sunt folosite pentru a crea cărucioarele Anex?
Toate modelele de cărucioare Anex sunt fabricate folosind materiale ecologice, hipoalergenice, de înaltă calitate în vederea asigurării copilului Dvs. confort și siguranță. Acest lucru este dovedit de certificatele ISO 9001 și de certificatele Uniunii Vamale a Comunității Est-Africane.
3.
De ce folosiți marcarea de design elvețian?
Anex Co. oferă modele cu un design exclusiv, scheme de culori noi și la modă dezvoltate de cei mai mari experți elvețieni.
4.
Ce este diferența dintre marca Anex și alte mărci, alți producători?
Încă de la înființare compania noastră refuză ideea copierii fără sens a celor mai reușite modele de căruciori fabricate de alți producători. Noi credem în dezvoltarea propriilor noastre soluții exclusive care garantează cel mai înalt grad de fiabilitate, calitate europeană și un design unic.
5.
De ce sunt considerate cărucioarele Anex inovatoare?
Cărucioarele Anex reprezintă armonia tradițiilor clasice, a design-ului ultramodern și a soluțiilor tehnice avansate. Noi dotăm cărucioarele noastre cu un sistem unic de frânare numit Comfy Stop, cu un sistem exclusiv de protecție împotriva plierii accidentale, cu un complex inovator Safe Walk și cu o serie de alte dispozitive moderne create de dezvoltatori europeni renumiți.
6.
Cum se poate determina dimensiunea și greutatea exactă a căruciorului?
Pentru orice informații referitoare la modelele de cărucior consultați secțiunea de „Manuale și cataloage”.
7.
Oferă compania garanții pentru cărucioare?
Fiecare cărucior cumpărat de la Anex Co. are o garanție oficială asigurată de producător. Pentru informații suplimentare vă rugăm să contactați personalul nostru.
8.
Cum pot repara un cărucior spart? De unde se poate cumpăra piese de schimb?
Trebuie să vă adresați unui reprezentant local autorizat și să ne contactați completând formularul de feedback.
9.
Cum pot clarifica condițiile de cumpărare sau discuta despre acestea?
După plasarea comenzii managerul nostru vă va contacta în cel mai scurt timp pentru a specifica toate detaliile. El va confirma prețul comenzii și dacă produsul este în stoc, precum și locul și data livrării.
10.
În cât timp se livrează produsul?
Livrarea în majoritatea orașelor va avea loc în ziua următoare plasării comenzii. În cazul localităților mai izolate timpul de livrare depinde de practicile aplicate de servicii de curierat și pot dura puțin mai mult.
11.
Cum se livrează produsele?
Produsele comandate vor fi livrate în modul cel mai convenabil pentru Dvs. Timpul și modul de livrare vor fi determinate personal.
12.
Ce ar trebui să fac dacă căruciorul se strică?
În cazul unei defecțiuni puteți contacta centrul nostru de service. Independent de natura defecțiunii, experții noștri experimentați vor repara sau vor înlocui componentele defecte în cel mai scurt timp posibil.
13.
Oferiți garanție pentru reparații?
Compania noastră oferă o garanție completă care acoperă toate tipurile de lucrări și toate piesele instalate.
14.
Cât costă reparațiile în postgaranție?
În fiecare caz costul reparațiilor este determinat în mod individual. Cu toate acestea puteți fi sigur că experții noștri vă vor oferi cea mai avantajoasă soluție.
15.
Cât timp durează reparațiile?
În fiecare caz termenii și condițiile de reparație sunt determinate în mod individual, însă vom face tot posibilul pentru a rezolva problemele în cel mai scurt timp posibil.